15 elokuuta 2011

Luo mahdollisuuksia - vaikutat lopputulokseen



Haluatko yleisösi toimivan tietyllä tavalla? Tämän voit saavuttaa vain, jos luot toiminnalle valmiiksi jo mahdollisuuksia. Tämän jälkeen vahva tiedottaminen ja houkuttelu haluamaasi toimintaan, niin voit saavuttaa toivomasi lopputuloksen. Hyvänä esimerkkinä on suuret yleisötapahtumat, kuten festarit, joihin toivotaan ihmisten saapuvan julkisilla kulkuneuvoilla tai vielä luontoa tehokkaammin säästävämmin polkupyörällä. Pyörät vievät suht vähän tilaa ja tasaa ruuhkia muihin liikennevälineisiin. 


Harva tulija kuitenkaan valitsee pyörän, jos ei tiedä minne sen voi turvallisesti jättää. Viime viikonloppuna järjestetty Flow otti tämän loistavasti huomioon. Tiedotus aidatusta pyöräparkista hoidettiin hyvissä ajoin ennen tapahtumaa ja moni tulikin paikalle polkupyörällä.






 Kunnon liikennemerkit viestivät tehokkaasti oikean paikan ja pyörät saadaan parkkiin. Toimivaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti