Aiemmin olen pohtinut onnistunutta SoMen käyttöä. Hyvässä kampanjassa tai sovelluksessa on mielestäni yhdistynyt muun muassa helppo vaikuttaminen, kekseliäisyys ja erityisesti hyvän tekeminen. Näiden ominaisuuksien varaan on rakennettu todella toimiva palvelu Sharewood. Loistava, käytännöllinen ja vaikuttava idea, jossa todella jokainen voi vaivattomasti tehdä hyvää.
Lyhyesti sanottuna käyttäjä pystyy valitsemaan itselleen avustuskohteen, jolle kerää rahaa ottamalla vastaan itseä kiinnostavia mainoksia. Palvelu on rakennettu yhteisölliseksi ja käyttäjälle annetaankin monta tapaa vaikuttaa. Jokaisesta pienestä aktiivisuudesta kilahtaa valitulle avustuskohteelle pieni summa. Pienistä puroista ne isot joet syntyy! Palvelua on ollut todella mielekästä käyttää. Suosittelen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti